Visa ett inlägg
Oläst 2010-10-29, 07:36 #19
Sweelys avatar
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2010
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Sweelys avatar

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Lancelot Visa inlägg
Man ser tydligt att han inte alls mår bra av att det springer runt en psykopat som skjuter invandrare i hans kvarter. En av hans vänner / familj kanske har blivit utsatt för lasermannen, vad vet vi?

Att du tycker att det här på något sätt är roligt betyder att:

1. du inte har växt upp än (Nick=Knullis...)
2. du ABSOLUT inte är bildad
3. du inte har någon moral
4. du inte har respekt eller förståelse för människovärder
5. du saknar medkänsla

Om det är någon som kommer påstå att jag försvarar det här sättet att ta laget i sina händer så ber jag er att inte slösa min tid. "Two wrongs don't make it right"...

För övrigt tycker jag att det är skönt att någon gör någonting åt saken.

Det här är den andra så kallade lasermannen och jag tycker inte alls det är roligt, och det gör inte majoriteten heller.

Se på vad du har skrivit. En tjej har redan dött och ändå tycker du att det här är roligt? Hur mycket respekt visar du då till hennes familjer och vänner?

Hade det drabbat din familj hade du nog inte "dött av skratt" åt det där klippet.

Hoppas verkligen du skäms.
Chilla på läget, Lancelot!

Det är visserligen väldigt, väldigt sorgligt att detta händer. Jag får själv rysningar i kroppen bara av att tänka på hur orolig jag/familjen skulle varit om jag bott i Malmö. ALLT rörande skjutningarna är väldigt deprimerande, men snubben som planerat på att döda alla med samma efternamn som "den nye lasermannen" är ju bara för skön.

Det är honom knullis finner underhållande. Och det tycker jag han har rätt till att göra
Sweely är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat