Visa ett inlägg
Oläst 2010-10-28, 05:08 #25
jake jake är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 145
jake jake är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jul 2003
Inlägg: 1 145
Citat:
Ursprungligen postat av Menox Visa inlägg
Men om du svarar ärligt nu: Hade du nämnt att det är ett script du har köpt och namnet på detta till en ev. köpare? Och varför gjorde du det inte enkelt för oss alla genom att nämna det i första inlägget?
Jag har inte köpt scriptet separat utan köpte webbsidan för ett par år sedan, men har inte haft tillräcklig tid att lägga för att uppnå en kritisk massa tillräckligt fort, så säljer den vidare om någon är intresserad.

Jag fick inte info om namnet på scriptet när jag köpte den, men som synes var det inte så svårt att ta reda på, men naturligtvis berättar jag vad jag vet. Rent spontant känns det som det är tryggare att köpa ett community med offentligt buggtestat script än något som någon kodad själv, även om det är större risk att det kommer upp liknande sidor, men den som hållit på ett tag vet att den risken kommer man aldrig undan, även om man kodat något helt själv.

Jag vet inte hur andra värderar tid, men jag tror fortfarande att det blir billigare att köpa denna sida startklar än att köpa ett script, installera, översätta och marknadsföra etc. om man inte har tillgång till gratis arbetskraft. En köpare kan även ta över befintligt webbhotell så att man inte behöver installera om / flytta filer om så önskas.

Senast redigerad av jake den 2010-10-28 klockan 06:53
jake är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat