Visa ett inlägg
Oläst 2010-10-26, 16:54 #12
webthigern webthigern är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2009
webthigern webthigern är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Oct 2009
Hej Mervinst,

Jag hyser inte agg mot någon =)

Jag tror att det har varit väldigt mycket lycksökare här på forumet som kommit med konstiga idéer och vill att utvecklare skall jobba gratis. Detta tror jag har färgat många här vilket blir ganska tydligt i reaktionerna jag fick på originalposten. Jag förstår även att jag kan uppfattas som en sådan "lycksökare" i andras ögon då jag inte är någon känd profil här på sidan. Men jag förstår inte hur man kan vara så trångsynt när jag senare försöker klargöra.

I startposten skriver jag tydligt att "Alternativ finns också att vara en del av hela projektet." Under delen om ersättning. Jag förklarar även i andra posten vad jag menar med att det inte finns feta plånböcker. Ingen här frågade något om vilken andel det hade varit frågan om i ett samarbete. En delning på 50/50 ser jag som en självklarhet om man börjar från scratch. Men denna diskussion var inte värd att fortsätta när någon skrev. "finnig-tonåring-får-del-av-mitt-bolag-som-inte-är-värt-något" eller liknande.

Jag gjorde ett tappert försök att förtydliga och öppna för en bra dialog om ersättningen i min andra post i tråden, men även den var otydlig vad det verkar som.

tartareandesire gav mig bra och saklig feedback i ett PM. Som jag skrev till honom så kastade jag upp en boll för diskussion. Jag var inte beredd på att bli attackerad, speciellt inte personligen.

Men nu har jag lärt mig av detta och jag kommer tänka efter både en och två gånger innan jag postar här igen.

Av denna anledning så önskar jag att mod hellre plockar bort denna tråd då det bara blev pinsamt. Som sagt, för alla inblandade...
webthigern är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat