Visa ett inlägg
Oläst 2010-10-26, 16:10 #11
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Dennis Holm Dennis Holm är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Mar 2003
Citat:
Ursprungligen postat av webthigern Visa inlägg
Vilken konstig inställning folk här verkar ha. Jag ångrar att jag postade här över huvud taget. Detta blev bara pinsmt för alla inblandade.

@mod. Jag skulle uppskatta om ni raderade denna tråd.

Mvh
wt
jasså så jag är samma person som de andra du hyser agg emot?
tack tack .

Vad som verkar vara vad folk stör sig på är att ditt upplägg av ersättning låter som "du ska slava åt mig och få väldigt lite betalt, jag kommer dessutom äga produkten.. du kanske får en extra peng när det ger frukt från jobbet.. kanske.. lite.."

om detta inte var ditt mål så förtydliga ändå mer .

Letar själv efter slavar.. dock så vet jag att duktiga kodare som vill just slava finns inte..
Så mitt alternativ har varit att ge en andel i produktionen som man jobbar fram ihop.
Klara intentioner och tillräcklig ersättning i form av "kontanter" eller andel i produkt/vinst brukar ge utdelning när man förvärvar personal.

p.s jag har gjort affärer via WN sedan 2003 i belopp från 50kr till 300,000kr...
Det finns udda filurer, snälla udda filurer och väldigt dumma udda filurer.. Men hittar du inte det på din egna gata till och med?
Jag har sällan haft större problem med folk här på WN. . finns dock några som behöver lite smisk men.. sånt har alla

Senast redigerad av Dennis Holm den 2010-10-26 klockan 16:12
Dennis Holm är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat