Visa ett inlägg
Oläst 2010-10-25, 09:20 #16
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
jonssondesign jonssondesign är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Oct 2010
Hej igen! Jag kommer köra med den titel jag har just nu, alltså ingen bild. Det känns onödigt, nu när man ändå inte ser själva texten..

Jim_Westergren,, är det sant att man inte skall använda b, i, u osv? Jag är ganska insatt i html själv, men har inte läst någonstans att dessa element skall undvikas? Hur som helst, tack för påvisningen.. Antar att jag måste läsa på vad som är korrekt och inte.. Ska ändra dessa så fort jag vet mer!

Men som jag skrev tidigare, så kommer jag behöva personer som är riktigt kunniga i sin sak som kan skriva inlägg tillsammans med mig. På så sätt ökar kompetensen på sidan, och fler lär sig på rätt sätt!

EDIT* Nu när jag ser vad du menar, så är det ganska logiskt. Jag tänkte på själv på att skriva hur man redigerar dessa i CSS, men jag funderade lite på om jag skulle ta sådant i en annan tråd. Eftersom att tråden i sig helter HTML taggar. Kanske var dumt av mig? MEEN! Det var därför jag bar om feedback av er duktiga personer

Så istället för att skriva att HTML taggen för fetstil skrivs <b> inom HTML dokumenten, så ska jag istället skriva att man ska använda sig av css för att få denna effekt genom att skriva font-weight: bold; ?

Senast redigerad av jonssondesign den 2010-10-25 klockan 09:25
jonssondesign är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat