Flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2005
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Jun 2005
|
ha ha ha.....
Klockrent...
Jag har funderat på att dra igång en liknande sida i över 2 år nu men aldrig kommit till att börja med den. Nu när jag ser att du har fått upp en sida så känner jag än mindre sug för detta =)
Tycker sidan ser bra ut, dock så kanske du ska minska på loggorna i footern.
Sen så hittade den inte min bil när jag sökte på den, vilken tjänst använder du för att få fram bilmodell?
Det känns som om det är väldigt mycket text på sidan. En bra produkt/tjänst behöver man inte skriva allt för mycket om utan att designen ska förmedla det budskapet. Jag tappade nästa bort mig i texten.
"Då vi är väldigt noga med att ta fram rätt torkarblad till din bil och informationen på ditt registreringsnummer inte är komplett för det, ber vi dig välja mellan de alternativ som uppkommer på bilmodell och därefter årsmodell.
Är du osäker, går det bra att kontakta oss. Så hjälper vi dig!"
Be en copywriter eller annan person som är bra på svenska att läsa igenom texterna, hittade lite grammatiska fel.
Lite andra tips.
* Över hela sidan så lägger du en vindruta som är alldeles regnig, lägg en sjysst slogan ("Känner du igen detta, dax för ny torkare"), samt en spak för att sätta på vindrutetorkaren
* Det finns några leverantörer som har refill blad, sälj grundsatsen billigt sen tar du pröjs på refillen, går även att sälja som prenumeration.
Gillar sidan, hör av dig om du vill ha lite mer tips och tanka på vad jag hade tänkt för "min" sida.
|