Visa ett inlägg
Oläst 2010-10-05, 18:43 #5
Fredrik-ss avatar
Fredrik-s Fredrik-s är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jun 2007
Fredrik-s Fredrik-s är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Fredrik-ss avatar

Reg.datum: Jun 2007
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Förstår dig mycket väl men det är inte relevant egentligen. Jag tror inte de skulle riskera konkurs men däremot så får de betydligt mindre pengar att använda till vidareutveckling av verksamheten vilket de viktigare kunderna (alltså inte de som bara köper domäner) blir lidande av. De har gjort det absolut bästa av situationen (som givetvis inte borde ha uppstått men webbmänniskor och skriven text går sällan bra ihop - det gäller de flesta webbhotell).
Jag hoppas inte du menar att det inte är relevant att ha trovärdighet. Sen påvisar du egentligen samma sak en gång till, men men. Jag ville bara säga min åsikt och tycker inte det sköts speciellt snyggt. Jag lyfte i alla fall på ögonbrynen och tyckte det var både häftigt och positivt att dem körde en sådan aggressiv kampanj. Det var nära till hands att jag registrerade några domännamn som sedan kunde lett till mer, som webbutrymme. Men övervägde sedan att registrera hos Binero där jag har en större del av mina webbplatser samlade.

Jag önskar CityNetwork lycka till framöver och hoppas inte dem gör samma misstag i framtiden.
Fredrik-s är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat