Visa ett inlägg
Oläst 2010-10-05, 18:36 #7
Azone Azone är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 51
Azone Azone är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Sep 2010
Inlägg: 51
Jag är ny kund hos City Network och har inget att klaga på än så länge. Supporten är bra, liksom öppentiderna. Det känns dock som de nyligen tagit nya tag och har ett program för att förbättra en rad saker som tidigare inte varit i topp. Det verkar vara mycket på gång inte bara tjänstemässigt, men också hur de skall och bör bemöta kunderna.

Deras CityCloud tjänst fungerar utmärkt men ser fram emot färdig backup-tjänst som idag är under Beta och därmed svårhanterlig.

Den där "domännamns-kampanjen" må ha sköts lite halvdant men inget som bekymrar mig iaf. Bra att Johan går ut och förklarade hur det låg till.

Senast redigerad av Azone den 2010-10-05 klockan 18:44 Anledning: De hade redan fixat webbsidorna som tidigare var spretiga.
Azone är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat