Citat:
Ursprungligen postat av Ara
ser väldig oseriös ut vid första anblicken.
headern tar alldeles för mycket plats, färgen känns helt fel.
Det är otydligt vad det är för typ av sida. varför är det inte samma typsnitt över allt på sidan osv.
|
Där ser man.
Citat:
Jag håller inte med Aras kommentarer helt. Tycker det ser bra och enkelt ut och jag kopplar den blå färgen till vattnet som torkarna ska ta bort
|
Jo blått kändes som det enda alternativet om jag ska vara ärlig.
Citat:
Sen kan jag hålla med om att headern tar för stor plats och det där med typsnitten störde jag mig inte jättemycket på.
|
Ska kolla upp det här med storleken. Den är dock bara stor på första sidan, betydligt mer slimmad på övriga sidor.
Citat:
Smidigt beställningsförfarande. Rätt torkarblad kom upp trots att jag har en importbil - bra!
|
bra
Citat:
När man hittat rätt torkarblad tycker jag ni ska jobba lite mer på knapparna för "Lägg till i varukorgen" och "Gå till kassan" .. de ser inte ut som knappar.
|
Väldigt bra kritik, ska kollas upp.
Citat:
tyvärr kan jag inte beställa över nätet med mitt kort, annars skulle det blivit en beställning eftersom jag behöver nya torkarblad
|
Inga problem, går bra att beställa med både postförskott och faktura.
Citat:
Några av mina åsikter: Den rullande texten är för stor, går för snabbt och för mycket text på varje "sida". Jag skule vilja ha en ruta för bilreg nr på första sidan. På shopsidan så får jag java error flera gånger ( Bland annat Rad: 103 Fel: Objekt krävs). Kör IE8. Allmänt för mycket text på varje sida. Bättre att lägga dessa på en informationssida.
|
Okej textmängden kan justeras. Java-errors är en miss, måste kollas upp. Tack för feedbacken.