Citat:
Ursprungligen postat av Terabyte
Vi had een stor diskussion om definitionen på rasism, som vi var inte överens om. Det är väl ett forum.
Fram tills jag blev plötligt "en anhängare av SDs politik" enligt banala påståenden. Det gjorde att jag var tvyngen att försvara mig. Om ett sådant påstående finns på öppet forum, så får jag försvara mig på öppet forum och inte per PM. Ta bort hans dåraktiga påstående om mig, som jag även har citerat ovan, så upphör mina försvarstrådar.
Anmälde det inlägget, men det gjorde admin inget åt, så anser du att jag skall bara sitta och ta det?
|
Man får inte gå till personangrepp / flamea ! När det sker så har det gått för långt.
Han har helt rätt Terabyte! Det blev otroligt många forumsinlägg mellan mig och dig som troligen ingen annan är intresserad av, dessutom var det för mycket offtopic.
Sedan blev du lite för aggressiv för att vi ska kunna kalla det som en diskussion.
Det var faktiskt du som kom med påståenden. Det här är ett webmasterforum. Vi går offtopic ibland, men då på en vuxen nivå och inte så som du gör det. Pma mig gärna om du vill föra en diskussion.
Tack till tartareandsire!