Visa ett inlägg
Oläst 2010-09-30, 20:19 #5
Vix Vix är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2010
Vix Vix är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2010
Hej allihopa

Helst av allt ser jag att ni skickar PM ifall ni undrar något, men jag ska besvara era frågor här i tråden för den här gången:

Är det er egen pokerserver som körs eller någon av dom tillgängliga via pokermavens.com?

Pokerklienten är en mycket riktigt en pokermavensklient. (Mer info kan ni läsa på Briggs Softworks hemsida). De stora fördelarna med denna typen av klient är framför allt att de är beprövade och utvecklade under en lång tid. Dessutom uppdateras dem kontinuerligt av Briggs Softworks.

Vill gärna se url , letar efter nåt vettigt project att investera i
Absolut, vi kommer inom ett par dagar lägga upp en demoversion av sidan som intresserade kan titta på.

Vill gärna se projektet innan jag lägger ett bud så jag kan konsultera med mina kollegor, förrän då kan jag återkomma med ett bud. Då vill jag även ha ett demo konto så jag kan se sidan inreal så att säga. Vill hemskt gärna se de olika utlåtanden och recensioner du pekar på i annonsen.

Naturligtvis förväntar vi inte oss att någon kommer lägga ett bud innan de har fått produkten demonstrerad. Jag föreslår att du skickar ett PM så att vi kan fortsätta diskutera en eventuell affär.
Vix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat