Visa ett inlägg
Oläst 2010-09-30, 15:42 #4
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Lancelot Lancelot är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Nov 2007
Citat:
Ursprungligen postat av Terabyte Visa inlägg
Ja, men Lancelot har ju en snedvriden definition av rasism och därmed också antar han att de som röstar på SD är rasister. Det är inte rätt.

Sedan skulle det vara intressant att höra hur folk på forumet ställer sig till Lancelots åsikter om att

---
Ursprungligen postat av Lancelot
Det är däremot vanligare att svenskar är rasister
---
Jag anser att det är kränkande att få höra detta, även om jag har invandrarbakgrund.
Jag skrev det lite fort och det jag egentligen menade var att det är mer vanligt förekommande att svenskar har fördomar mot invandrare än att invandrare har fördomar mot svenskar. Många invandrare som har fördomar mot svenskar har det för att de själva har fördomar mot sig, men det förekommer inte så ofta att svenskar har fördomar mot invandrare för att invandrare har fördomar mot svenskar. Förekommer inte alls lika ofta.

Däremot förstår jag helt och hållet varför svenskar har fördomar mot invandrare.

1. Rosengården. Händer det över huvudtaget något positivt där? Det är sinnessjukt vad det händer för saker där. Tillräckligt sjuka saker så att rosengården är med på CNN i ett reportage.

Det är roligt hur du vill få det att se ut som att jag hatar Svenskar.
1. De flesta av mina kompisar är svenskar.
2. Jag är förlovad med en svensk.

Så försök inte ens starta någonting som inte finns kära terabyte .
Lancelot är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat