Citat:
Ursprungligen postat av jonny
Men vad jag blir oerhört trött på detta. Jag tror verkligen inte att de som valde att rösta på SD är mot mångfald i sig. Snarare är de emot den invandrings- och integrationspolitik som Sverige har fört och som bevisligen inte fungerat.
Ja, det finns säkerligen rasister och diverse idioter inom SD, men det finns det garanterat inom övriga partier också. Jag ser det personligen som ett mycket större hot hur etablerade partier tycks se på demokrati än att SD fick ett fåtal riksdagsmandat. De måste fortfarande få med sig tillräckligt många av de andra ledamöterna för att kunna driva igenom något ändå.
|
Det stämmer väldigt bra. Men det bästa vore väll ändå att andra "riktiga" partier tar upp dessa frågor eller hur? Men seriost Jonny? "Tror du inte de är emot mångfald" ? Bor vi i samma land? Ser vi samma kanaler?
---------
http://www.youtube.com/watch?v=vwgR792Jkx4
Ni har en poäng. De är precis som alla andra politiker? ( Är Sarkastisk )
---------
Om en våldtäktsman vill stoppa rån så ska man väll ändå inte försvara denna person fastän tanken är god?
Blir så himla trött på att läsa det här:
Jag är inte för SD men jag tycker ändå si och så...
Så det är okej att SD är rasistiska och helt emot invandrare och invandring, men det är inte okej för Brandos att vara emot ett par bonniga rasister?
Det är ingen hemlighet att det finns en del sverigedemokrater här heller...