Visa ett inlägg
Oläst 2010-09-28, 07:17 #5
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2007
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar

Reg.datum: Mar 2007
Hej,

Efter funderande och eftertanke kommer jag (och en medarbetare) först översätta alla våra Thailand-relaterade sajter även till tyska och thai, samtidigt som vi förbättrar språk, design och foton.

I början/mitten på 2012 (dvs om drygt ett år när jag skriver detta) kommer vi leta med ljus och lykta efter en duktig programmerare/webbutvecklare.

Personen vi kommer leta efter måste själv vara av den kalibern att han/hon ser brister inte bara i kod, utan även kunna förbättra layout om det blir aktuellt. Vi söker således någon som dels är riktigt kompetent, dels gillar tanken att bo i ett varmt land under minst ett år. Dels gillar friheten att flexibelt bestämma sin arbetstid (inom vissa ramar).

Boende kommer att var en extra förmån, utöver lönen på ca 10,000 SEK efter skatt.

Ps. Anledningen är att jag skriver detta redan är för att mitt inledande inlägg inte innehöll korrekt information beträffande NÄR detta är/blir aktuellt.
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat