Citat:
Ursprungligen postat av herrfreebie
Citat:
Originally posted by -Westman@Dec 2 2007, 18:24
Citat:
Originally posted by -herrfreebie@Dec 2 2007, 17:10
Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Xamda kanske avser att det blandas in engelska bland svenska texter?
Personligan tycker jag att det var bland den sämsta översättningen jag har sett. Förutom alla särskrivningar så är det alldeles för mycket versaler och språkbruket är - ja f-n vet vad man ska kalla det.
EDIT: Jag glömde också felstavningarna. På båda språken.
|
Varför är stavningen så viktig?
Jag trodde folk skulle bli jätteglada över att erbjudas 2GB utrymme utan motprestation.
|
htiawe har besvarat din fråga och för min del så anser jag att det är oseriöst att vara nerlusad med stavfel, särskrivningar etc. Visst, ibland blir det fel även för de som anser sig kunna stava och skriva felfritt men som sagt, det här är i en helt annan klass.
Sen är det sant att kritiken kan vara hård men är det bättre att man klappar dig på axeln och säger Fint fast man inte menar det? Det skulle göra mer skada anser jag.
|
Jag har kollat igenom texten och jag ser inga uppenbara textfelaktigheter, förutom att Kontroll panel ska vara kontrollpanel. ni får gärna citera/komma med förslag på vad ni tycker låter fel och hur det ska vara istället.
|
Jag vill inte vara taskig mot folk som försöker och tar lite initiativ. Men du måste nog läsa igenom ALL text på din site igen. Hittar du inga "uppenbara" stavfel bör du nog anlita någon annan som är bra på svenska.
Några ledtrådar:Användernamnet,vilkor,angera,stola,vara, harcookies,upttid
När jag klickar på uppgradera möts jag av en text som inte är direkt säljande. Ta dig en rejäl funderare på denna sidas textinnehåll.