Visa ett inlägg
Oläst 2010-09-22, 10:43 #3
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av KarlRoos Visa inlägg
Du gillar alltså inte varken yttrandefriheten eller demokratin då du vill tysta ned ett politiskt folkvalt parti, sorgligt.
Nazisterna i Tyskland var också ett politiskt folkvalt parti. Hade folk haft lite civilkurage och vett i skallen hade världen sett annorlunda ut idag. Vill majoriteten av befolkningen missgynna andra grupper så går det alldeles utmärkt i en demokrati. Diskriminering kan aldrig vara okej oavsett om det är en majoritet som står för den eller inte. Nu tror jag dock inte SD kommer bli mer extremt i framtiden men inte heller komma någonvart, nästa val är Ny Demokrati-effekten över trots att herr Ian hjälpt Åkesson. Ditt uttalande är ungefär lika intelligent som att säga att "mobbning är okej bara de flesta är med på det".

SD har faktiskt en del invandrare i partiet men liksom övriga medlemmar så handlar det om människor med diskriminerande åsikter. Där handlar det dock främst om kristna invandrare från exempelvis Syrien som är på korståg mot islam och homosexuella, något som passar SD som handen i handsken.

Nu tycker jag visserligen inte det är rätt att hacka webbplatser men det får alla räkna med förr eller senare (om de blir tillräckligt stora) som har en så pass usel säkerhet. Jag tänker inte försvara några av de mer extrema reaktionerna men det är som sagt var inte särskilt konstigt att människor reagerar på det viset.

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-22 klockan 11:27
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat