Supermoderator
|
|
Reg.datum: Jan 2004
|
|
Supermoderator
Reg.datum: Jan 2004
|
Vänsterpartiet vill inte hindra rika människor från att komma till Sverige, SD vill däremot hindra "fel" människor från att komma till Sverige. Det är en extrem skillnad däremellan, Gustav... Majoriteten av det svenska folket vill inte ta i SD med tång ens och samma sak gäller i riksdagen. Jag hoppas och tror bestämt att Fredrik kommer följa sin tidigare linje. Samarbetar han inte med andra sidan utan SD så föreligger en väsentlig risk att alliansen tappar ett stort antal väljare. Det skulle samtidigt sätta käppar i hjulet för det Nya Moderaterna som han och Anders Borg tagit fram och jag tror inte heller Carl Bildt är intresserad av att fortsätta i toppen om de väljer fel riktning.
Blivande riksdagsledamoten Kent Ekeroth har slagorden "din röst mot islamiseringen" på sin personliga blogg. En sådan förvirrad och farlig människa bör inte sätta sin fot i ett parlamentariskt rum men svenska folket har sett till att han nu finns där. Tragiskt. Det humoristiska i tragiken är att han talar om muslimers hatbrott mot homosexuella, något som SD-medlemmar varit ganska duktiga på själva. SD är ett väldigt splittrat parti där otroligt farliga individer kan komma till makten. Jag gillar verkligen Sverige och vill inte se SD förstöra landet.
Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-20 klockan 19:05
|