Citat:
Ursprungligen postat av importsprit
Så vad hände med din intressent?
Säger inte att du ljuger men det är lite märkligt att du sänker priset om du har någon som är intresserad, kommentar?
Själv tycker jag 6000 är för mycket, så bra är den inte, dels så behöver det göras en hel del förändringsarbete för att få den att fungera bra (läs: fungera säljande) samt att en stor risk avslöjas i att ingen testkund gått vidare med att betala för tjänsten, hur mycket de än lovprisar sidan så säger det en hel del om att de faktiskt inte vill betala.
|
Känns lite som om du enbart försöker smutsa ner försäljningen.
I vilket fall så hörde jag inte mer från en som hörde av sig via PM, finns inte så mycket mer att säga..
Jag fortsätter att förtydliga att jag själv frågade dessa företag om de ville testköra tjänsten, utan krav på att förlänga. Två av dem skulle förlänga, det ena gjorde inte det pga att undersökningarna var anonyma (går inte att se vem som svarat vad pga just anonymitet) och den andre pga att personen på företaget som är ansvarig för den avdelningen gick in i väggen i samma veva och ersättaren har lagt allt som inte har högsta prio åt sidan för att komma in i resten.