Visa ett inlägg
Oläst 2010-09-15, 18:32 #277
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Dansbandsdax.se Visa inlägg
Människor som du får folk till att bli rasister.
Du sitter och kallar mig för rasist och att jag har oförstånd för att jag vill rösta på ett parti som jag tror på när det gäller invandrare.

Jag är svensk, jag är född svensk och med det innebär det alla traditioner som vi har, fina sådana. Jag vill sjunga nationalsången, jag vill ha midsommar etc..

För mig är du en totalt inkompetent människa som kan sitta och spy galla över folk som vill något med sitt kära land. Jag har inget emot invandrade som sköter sig, har ett jobb och kan språket eller vill lära sig det.

Kanske dax för dig att sätta dig på bönemattan och invänta alladin och den flygande mattan om du nu inte vill behålla de svenska traditionerna.. Att föra en diskussion med dig är helt totalt ointressant för mig när du slänger ur dig en massa skit.
Jag är precis lika svensk som du själv, åtminstone 8-9 generationer tillbaka. Jag ser mig däremot som människa primärt och svensk sekundärt. Du får sjunga nationalsången och dansa kring stången precis hur mycket du vill, bara jag slipper vara med. Är det något som tyder på inkompetens så är det ditt inlägg. Jag bryr mig inte det minsta om folk är buddhister, kristna eller muslimer men det verkar uppenbarligen spela en stor roll för dig. Jag vill också att Sverige ska fortsätta vara ett fint land men det blir det inte om SD får något att säga till om vlket väl ditt bönematte-uttalande säger allt om...

Provocerar man lite så visar sig den sanna skepnaden

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-15 klockan 19:39
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat