Detta blir förhoppningsvis mitt sista inlägg i denna tråd.
Jag säljer sidan då jag dels inte vill ha en penis-sajt i min portfolio, och för att jag helt enkelt vill bli av med den och koncentrera mig på min egna firma jag startar i veckan (e-handel). Jag har dessutom några affiliatesajter till som jag ska se till att få sålt den närmsta månaden. Pengarna (stora sådana) åker antagligen raka vägen in i företaget.
Med andra ord: jag är trött på att ha många bollar i luften (12 affiliatesajter). Jag vill koncentrera mig på företaget, och företaget only. Även fast vissa sajter inte kräver särskilt mycket jobb.
Så Stefan hade rätt på en av tre punkter. Jag vill inte ha en penis-sajt i min portfolio. Har varit med om att SEO-firmor velat kolla på någon affiliatesajt för att se att man kan sin grej. Och ja, sorgligt nog så har penis-sajten varit en av mina bästa. Brukar bli ganska generande att presentera sidan. Speciellt inför publik.
Som Linus säger så är WN fenomenalt svårt när det kommer till prissättning. Jag har varit med om trådar där trådskaparen blir nedgrävd under jorden på grund av det höga utgångspriset. Jag valde därför att sätta utgångspriset lågt,
då det var en auktion. Priset skulle uppenbarligen stiga. Jag satte alltså utgångspriset på 3000 då jag helt enkelt inte ville sätta det för högt.
Hur som helst. Några personer - seriösa sådana - har kontaktat mig över PM och visat sitt intresse. Har snart sålt siten. Ge mig bara någon dag eller två