Visa ett inlägg
Oläst 2010-08-30, 16:33 #17
knulliss avatar
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Jun 2004
knullis knullis är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
knulliss avatar

Reg.datum: Jun 2004
de e jag som är Petteri! och det är jag som blev scammad ! och detta är inget jag vil ldiskutera här.. det svider nog som de är utan att wn folk ställer frågor till en LÅS TRÅD!
tack för att du postar mitt namn öppet i tråden på wn..... . ska se om jag hittar några personliga uppgifter på dig att posta med.

Denna domän är under utredning och på väg tillbaka till den riktiga ägaren.
Visade sig att detta va en av frankrikes bästa domäner och värderad till 200.000 euro
kan tillägga att ägaren till denna också blev av med 1400st andra likvärdiga domäner. o scammaren /hackaren
gissningsvis sålde ut hans domäner för kring 10 mille på 2 dar.medans riktiga ägaren var på semester

så passar samtidigt på att utfärda en varning. när en domän är billig och för bra för att vara sann ,då är det nåt skumt i äffaren =( har kvar regime.com på mitt konto och efter att de blev känt det är stulet får jag fortfarande in bud på domänet..högsta var häromdagen 100 000 euro kontakt! men vägrar sälja för har nog med problem med att jag sitter på en stulen domän. håller den tills rätta ägaren får den tillbaka mail konversation pågor mellan mig och honom nu.

Tur man är "välkänd" i domänhandels kretsarna , har 10 heltids pålitliga domainers som backar upp mig gällande denna sak som hjälp till att bevisa jag köpt domänet. och att jag har ett bra rykte sen tidigare. men häleri är häleri även när det gäller domänhandel . det är min plikt att ta reda på en domän är stulen som jag ska köpa lr inte.
slutar detta med kåken 5 år skrattar jag ihjäl mig

Senast redigerad av knullis den 2010-08-30 klockan 16:46
knullis är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat