Visa ett inlägg
Oläst 2010-08-26, 17:05 #4
Sweelys avatar
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Apr 2010
Sweely Sweely är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Sweelys avatar

Reg.datum: Apr 2010
Om ert företag hade kontaktat mig så hade jag inte gått med på att skriva ett inlägg för mindre än 200 kr. Men jag sysslar ju med SEO på heltid och kodar hemsidor på en daglig basis. Så jag vet ju hur mycket ett inlägg egentligen är värt.

Men som du nämnde i början - mammabloggar. De har nog ingen susning om hur mycket ett inlägg i en blogg faktiskt är värt. Så mödrar behöver du nog bara betala runt 50 kr.

Jag hade personligen i varje fall inte kunnat tänka mig att betala för mer än... låt oss säga 5-10 inlägg. För det är allt jag behöver ur ett SEO-perspektiv.

Vet inte vilka dina kunder är och i vilket syfte de vill ha ut sina inlägg på bloggar. För trafik, eller för att stiga i sökmotorer.

Ang. din sista fråga: ja, vissa kunder (stora företag) kan tveklöst tänka sig att betala stora summor pengar för blogginlägg. Jag blev - via blogvertiser - kontaktad av tradera. Fick betalat 200 kr för ett inlägg. Är stensäker på att jag inte var den enda som blev kontaktad. Så ja, vissa företag kan nog tänka sig att beställa så många inlägg.

Och ja, som du nämner i slutet av ditt inlägg så hade en rabatt suttit fint i dem prisklasserna
Sweely är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat