Har egentligen inga domäner för försäljning utan för egna framtida projekt och för test. Har därför inga större försäljningar utan har bara sålt två stycken under alla år. Den ena dock för över 10.000:-.
Hade egentligen tänkt att jag kunde ge bort den för en symbolisk summa eller några kul reklamprylar då jag inte hunnit göra så mycket med den. Men så var företagets ombud lite för buffligt i de första kontakterna och krävde domänen till sin "klient" (utan att ens tala om vem klienten var). Så jag blev lite sur och efter ytterligare några kontakter så la jag mig på ett pris som jag var säker på skulle leda till att de startade en ATF eftersom de sagt att de aldrig skulle betala för en domän (jag tyckte nämligen att deras argument var lite svaga även om jag förstod nyttan för dem att ha domänen). Först verkade det bli så men sedan ändrade de sig till min besvikelse och godtog de föreslagna priset.
Jag skrev på ett avtal i samband med det hela som gör att jag inte kan tala om vilket domännamn det var men bara för att det var lite kul (och för att jag inte hade räknat med de pengarna) så köpte jag aktier i bolaget, som är börsnoterat på en nordisk börs, för hela beloppet.
Den investeringen har dock inte varit så lysande då kursen har gått ner några % sedan inköp.