Visa ett inlägg
Oläst 2004-08-01, 23:07 #14
Jens Jens är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Jan 2003
Jens Jens är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Jan 2003
Citat:
Originally posted by Edvard@Aug 1 2004, 22:41

Tycker man skulle kunna dra denna punkt ännu hårdare och tvinga alla sidor av denna typen att finnas under xxx domänen, men det skulle antagligen inte vara möjligt.
Precis det jag menar. Och en porrbrowser "som bara funkar på xxx nätet". Varför skulle den göra det? vad är tanken? vem drar gränsen mellan porr och ickeporr? Vad skulle hindra folk att inte få publicera erotiskt material på andra topdomäner som då folk med .xxx browser går miste om? Då snackar vi cencur. Okey med en browser som inte lämnar spår efter sig, det skulle säkert många använda men den behöver inte bara fungera på ett .xxx nät för det.

Näe det var det där jag inte riktigt tyckte va helt genomtänkt

Om nu folk av misstag inte vill hamna på vuxensidor så vore en bättre idé kanske för sökmotorerna själva att försöka kategorisera in siterna(och ett passande censurplugin i deras resp. toolbars hehe). Sök i erotik / icke erotik / båda. Och att medvetet ta sig igenom filtret som siteägare vore som att försöka sälja en cykel i en möbelaffär i vilket fall. skulle kanske bara fungera till 95% men iaf(Google bl.a är ju onekligen duktig på relevans). OT: När jag skriver nu kom jag faktiskt på en ny sökmotorteknik som kategoriserar in resultaten... minns inte adressen just nu men smart var det. Någon?
Jens är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat