Visa ett inlägg
Oläst 2010-08-06, 17:09 #14
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2010
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2010
Om jag förstod dig rätt så är "lägg in annons på sidan" = "deltagande i tävlingen", och det går inte att tävla utan att annonsera.

Problemet då kanske inte är just tävlingen, utan att folk helt enkelt inte har en mobil att sälja, alternativt inte vill annonsera på sidan?

Det är ju en trevlig bonus att vara med i utlottningen, men jag tror inte att någon lägger ut en annons enbart för tävlingen. Har man en mobil att sälja så lägger man ut den, tävlingen är bara något extra.

Ditt problem är inte att folk inte är med i tävlingen, ditt problem är att folk inte annonserar ut sina mobiler...

Citat:
Ursprungligen postat av snowflake Visa inlägg
ok, nu till en fråga...
jag har börjat få in lite trafik nu, men det är inte många annonser som läggs in varför?
jag har fått en massa sponsorer, som sponsrar telefoner, kablar, laddare dvs nästan allt inom mobil-kategorin...
nu vill jag ge borde dessa men det verkar inte vara många som tävlar... för att ingå i tävlingen behöver man endast lägga ut en mobil till salu på sidan..

så till min fråga? varför lägger tävlar inte många?

1. tävlingen är otydligt
2. för bra för att vara sant
3. andra orsaker

skulle även vilja ha tips på hur jag skulle kunna förbättra samt locka fler till att tävla
(lägga in annonser)
gfors är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat