Visa ett inlägg
Oläst 2010-08-04, 01:10 #6
P3N P3N är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
P3N P3N är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2010
Citat:
Ursprungligen postat av linusoleander Visa inlägg
De som gör mig mest frågande är egentligen de faktum att dina inställningar inte sparades. Har testat siten i 6 webbläsare hittills, men har aldrig haft just de problemet. Klickade du på knappen 'Spara' längst ner på sidan efter din ändring och inte längst upp?
Jupp, och även om jag går bort från sidan och in igen med annat fönster så har den sparat inställningarna dvs Grooveshark är markerat.

Citat:
Ursprungligen postat av linusoleander Visa inlägg
Felet som du angav: "Firefox vet inte hur den här adressen ska öppnas eftersom protokollet (spotify) inte är associerat med något program." är webbläsare-specifik. Det är helt enkelt så att din webbläsare inte vet hur länken ska öppnas, vi kan med andra ord inte göra något åt just de problemet.
Jupp, vet det men ville göra er uppmärksamma på att länken inte funkade, (Jag har inte spotify på denna datorn då jag tycker den siten blivit något överhypad. Och också därför jag hade tyckt att det var kul om det funkar med Grooveshark)

EDIT: Är det så att man inte kan använda spellistorna på Grooveshark? För då är det ju inte konstig Låt länkarna funkar I så fall borde man få den infon när man väljer "standardtjänst".

Senast redigerad av P3N den 2010-08-04 klockan 01:16
P3N är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat