Citat:
Ursprungligen postat av NuCo
Lite info ..
Alla ni som har promotat PrimeScratchCards program kan glömma era pengar om ni väntar på betalning. Enligt Affiliators egen support så vägrar PSC att betala sina fakturor .. Och eftersom företaget ligger i Israel så tror Affiliator att det blir svårt att kräva betalning...
Kanske dags att Affiliator gänget börjar med förskottsbetalning på osäkra kunder .. eller?
|
Har fått ett svar från dem nu:
Citat:
Hej Alltinggratis.
Tack för ditt email.
Jag har sett vad som är skrivet på forumet och jag hoppas att vi kan svara på tråden under dagen. Jag skickar dig ett svar på både engelska och svenska.
Prime Scratch Cards undviker inte att betala utan vi försöker att lösa våra mellanhavande med Affiliator sedan ett par månader. Den största delen av den trafik vi fått från Affiliator har visat sig vara bedrägeri och Affiliator har hävdat att man har avslutat den trafiken men samtidigt verkar det som somliga Affiilates inte fått detta meddelande från deras kontoansvarig på Affiliator. Vi hoppas att detta problem kommer att vara löst inom en snar framtid.
Jag vill uppmuntra affiliates att arbeta direkt med oss istället så vi kan förebygga förseningar av utbetalningar i framtiden.
|