Visa ett inlägg
Oläst 2010-07-10, 19:02 #19
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Westman Visa inlägg
tartareandesire: Om tråden ska hållas ren från propaganda - vilket jag tycker är bra - så tycker jag att du ska radera inläggen.
Håller absolut med dig men man blir lätt lite mer försiktig när det handlar om en tråd man själv skapat. De som redan skrivits får vara kvar tills vidare men dyker det upp nya så ryker de.

Nu har Aftonbladet, som de flesta säkert redan känner till, trots allt valt att ändå publicera sina uppgifter:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7446604.ab

Min åsikt ändras inte det minsta ändå. Jag tycker Aftonbladets så kallade journalistik är helt förkastlig i det här fallet. Man tar exempelvis ingen som helst hänsyn till Littorins barn utan de behandlas som en handelsvara för löpsedlarnas skull. Lena Mellin och hennes kollegor har i mina ögon gjort sig skyldiga till en betydligt grövre förseelse än Littorin. Lena Mellin lovade i TV att hålla ministerns barn utanför men tror hon ärligt talat att de inte är indragna så måste hon ha drabbats av solsting och borde ta en lång semester innan hon fattar pennan igen.

Intressant i sammanhanget är också att Aftonbladet publicerar en potentiellt valavgörande artikel rörande en händelse som inträffade för fyra år sedan.

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-07-10 klockan 19:13
tartareandesire är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat