"Om du gör något du inte ska, vem tror du då bryr sig om att du "egentligen är snäll", patetiskt!"
Eftersom de flesta här aldrig träffat mig förklarar jag bara som det är. Om jag är medlem på ett forum ett bra tag och gör en miss förstår alla som är medlem där att jag egentligen är snäll, men nu måste jag förklara det eftersom ingen här vet vem jag är.
"Jag orkar inte argumentera mot dig egentligen, du förstör bara för dig själv"
Jag är bara ärlig, om du inte vill argumentera är upp till dig.
"Om du förstör din karriär på wn, då missar du mycket!"
Det är mycket man missar, och om man inte vet om det spelar det inte så stor roll.
Extrem liknelse: De som tar droger tycker att alla som inte gör det missar något, fast de som inte tar droger var inte vad de missar liksom
Eftersom jag nyss startat en egen hemsida hade jag faktiskt tänkt att posta och läsa lite här men ni verkar inte vara så trevliga mot mig så det blir nog inte av.
"Jag hoppas att alla inser hans mål, att vara allmänt dryg."
Det är inte alls mitt mål.
Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi
Jag jämför inte gärningarna på något sätt. Om man gör något olagligt så kommer man inte undan med att man "egentligen är ganska snäll".
|
Kommer undan lagen gör man inte nä. Men som jag sa tidigare ska man inte bedöma folk efter sina dåliga sidor.
Situationen som uppstått är att ni upplever mig som dryg och är därav dryga mot mig så att jag sedan upplever er som dryga och är dryga tillbaks. Men jag är säker på att ni kan vara snälla människor precis som jag.