 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 205
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 3 205
|
Fick mera svar från dem nu, som enligt mailet är TM-bolaget. Det är dock inte samma bolag som står som ägare på numret, Svensk Teledialog.
"Uppenbarligen har du drabbats av något tekniskt problem med våran dailer, jag vet att det har varit lite mer problem än vanligt de senaste veckorna vilket jag givetvis beklagar."
Sen följer en lång (bort)förklaring och slutligen ett telefonnummer som jag kan ringa till om jag har ytterligare frågor. Nej, jag är inte *så* elak så jag ger igen med samma mynt.
Men jag uppmanar alla som blir behandlade dåligt av TM-bolag att kontakta kunden. Blir vi tillräckligt många som klagar kommer kunderna förhoppningsvis att ställa högre kvar på TM-bolagen. Jag har absolut ingenting emot TM i sig, bara de som misssköter sig.
|