Flitig postare
|
|
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 346
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Apr 2010
Inlägg: 346
|
Igår fick jag ett samtal från Kjette hos Binero som undrade vad som hade hänt och hur dom kunde lösa det.
Som vanligt så fick jag mycket god support och trevligt bemötande, tyvärr ger det mig inte domänen som jag köpte då den är förlorad.
Felet i sig ska tydligen vara något med betalsystemet. När man reggar domänen så sköter systemet först betalningen, och när den är ok så registrerar en annan del själva domännamnet. Det som hänt i detta fall verkar vara att betalsystemet inte sagt att allt betalningen är på plats, och då har inte domänen reggats. Så lyder iaf förklaringen såsom jag förstod den.
Pengarna återbetalas givetvis, och jag har fått ett trevligt och kompetent bemötande. Dessvärre är skadan redan gjord som sagt, och förtroendet för att registrera domännamn via Binero är nog svårt att återfå hos mig. Bra kundsupport räcker ju bara så långt om inte tekniken är på plats...
|