Visa ett inlägg
Oläst 2010-06-14, 20:31 #3
ejick ejick är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2004
ejick ejick är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2004
Hej,

intressant att se en svensk version av detta koncept. Tycker det ser lite tomt och tråkigt ut. Kanske kunde vara lite rundare och lite _mer_ så att säga. Menyn känns väldigt standard och tråkig överlag borde det vara lite mer upplivat tror jag.

Sedan ger sajten 16 fel och fem varningar vid en validering http://validator.w3.org/check?uri=ht...Inline&group=0
brukar vara bra att sopa framför egen dörr så att säga. Du erbjuder ju validerad kod så detta får du jobba med mer.

På sidan "Hur går det till?" har du lite väl långa rader. En rekommendation brukar vara 50-70 tecken per rad. Du kan även underlätta läsbarheten genom att öka linjehöjden (t.ex. line-height: 140%.

Kundgruppen tordes utgöras av designer som inte har tid eller kunskap att koda sina egna designer. Min erfarenhet är att dessa grupper är ganska svårflörtade. Det får nog vara en mer träffsäker design för att attrahera detta segment.

Formuläret med att posta en länk till en psd-fil känns även det lite halvdant. Givetvis måste det gå att ladda upp filen direkt i formuläret.

Sedan saknar jag exempel på uppdrag.

Lycka till med arbetet.
ejick är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat