Citat:
Ursprungligen postat av Kjette
Vi måste bemöta detta lite. När det gäller databaser är det normalt sett bara att maila oss så får man fler även i gamla. När det gäller utrymme är det begränsningar i själva infrastrukturen som gör att vi inte kan ge 100GB. Finns det plats däremot och man skulle behöva lite extra plats så är vi inte omöjliga. Det samma gäller om man överskrider trafiken.
Om vi väljer att satsa på ett enormt skifte, att bygga upp ett helt nytt webbhotell för att kunna ge alla våra kunder en extrem förbättring, istället för att vila på lagrarna så är det väl knappast uselt? Om det tar tid att säkert migrera för att kunna leverera denna permanenta stora förbättring - utan någon extra kostnad till kund överhuvudtaget - så är det väl knappast uselt. Vi är övertygade om att även ni kommer att uppfatta det så när vi väl migrerat klar.
Det har även förklarats på ett bra sätt här: http://www.wn.se/showthread.php?p=20355722#post20355722
|
Måste bara säga att jag är supernöjd med binero!!=) visst det uppstår strul ibland men jag har alltid fått snabb hjälp.
Sen ska jag bekräfta det kjette säger när han tipsar om att bara mejla så får man mer. Behövde en till databas för ett nytt projekt, mejlade kundtjänsten så hade jag dubbelt upp med databaser samt en månad när jag började nå mitt trafik tak så mejlade jag timmarna senare hade jag mycket mer än vad jag behövde.
Jag sitter glatt och väntar på en massiv uppgradering som inte kommer kosta mig något