Visa ett inlägg
Oläst 2010-06-06, 18:29 #8
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
patrikweb patrikweb är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Nov 2004
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr Visa inlägg
Jag som äger dreamboxx.nu, mfl sidor och jag är uppriktigt talat vansinnig. Jag kommer inte åt min och ej heller på mitt ilo interface. Så hela subnätet verkar ha få tuppjuck!

Jag har ringt dem men som sagt det är ju väldigt stängt där. Förstår inte hur det är möjligt att de lyckats peka om hela världen till min burk

Imorgon är det jag som ringer och kräver ett svar på vad de nu har hittat på.. suck!

efter att ha pingat runt lite random på subnätet och en massa burkar svarar utom min, så verkar det som att de ryckt sladden då jag inte ens kommer åt mitt ilo interface... "Snyggt" sätt lösa sina interna problem på. Nästan synd att jag inte hade ett startup projekt som default
Typ samma sätt som dom löser sina övriga problem, typ dra kabeln.

Undra hur många dygn avbrott det måste bli för folk ska fatta att FSDATA är oseriösa och inte klarar bedriva sådan verksamhet. Men bara kollla på Loopia dom har fortfarande kunder fast som är oseriösa med på driftmiljö.

Fast finns en anledning varför jag kan sitta här och äta jordgubbar med grädde och dricka ett glas vin i lugn och ro. Och funderar över hur misslyckade många leverantörer är.

Fast krävs ju att man gör rätt från början, men stora problemet är att många aldrig gjort något rätt.
patrikweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat