Citat:
Ursprungligen postat av jonthee
Jag förstår inte varför de flesta kommer med onödiga kommentarer hela tiden!!! Varför ens påpeka priset osv.??? Det har ju inte ni med att göra, eller är ni ev. köpare? NEJ DET TROR JAG INTE!! Ni har bara ingenting bättre att göra!!
Priset är ju satt till 50 000:- så ni som inte har råd behöver ju inte höra av er, och speciellt inte ni som bara vill kommentera något dumt!
|
Personligen tycker jag att massa "auktioner" med fullkomliga fantasipriser lämnar en dålig eftersmak i forumet, så jag tycker att dessa ska mötas med kritik.
Det finns inte en människa som skulle värdera domänen i fråga till 50.000kr om det inte finns ett företag som heter
exakt Flex och är intresserade. Men det finns absolut inget "marknadsvärde" på domänen som kommer i närheten av de önskade priserna, och vi ska inte tala om "köp nu priset" på 200.000kr...
Och annonserar man i ett forum får man faktiskt tåla att folk snackar och att man möts med kritik. Fixar man inte att folk diskuterar så kanske ett diskussionsforum är lite fel ute... Då bör man köra en anonym auktion på någon lämplig sida.