Visa ett inlägg
Oläst 2010-06-02, 11:41 #36
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2010
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Apr 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette Visa inlägg
Ber om ursäkt om mitt svar uppfattas så, jag skrev specifikt till tartareandesire och inte om din situation.

Utan första inlägget så skrev jag att detta har förmodligen hänt vid en transfer (vilket har skett enligt ditt inlägg ovan)

Sedan vad gäller dina domäner så kan vi även se till så det står korrekt innehavare, hör gärna av dig så löser vi det hur som helst så alla uppgifter stämmer överens med hur du vill ha det.

Återigen, ber om ursäkt om det uppfattades helt fel, var verkligen inte meningen.
Då det var i samma diskussion och du redan tog upp 3e parts försäljning i ett tidigare svar till mig så ja, jag tog det direkt så. Men jag uppskattar iaf att du inser hur fel det blev.

Beträffande ägarkontakten så har jag skrivit till supporten imorse. Det är inga konstigheter med hur jag egentligen vill ha det, mina domäner ska stå med mig som ägare, de jag köper i framtiden ska ha mig som ägare, och domäner jag inte längre äger ska helst inte dyka upp på min kontrollpanel.

Jag förstår att ni säkert har drösvis med problem och en rejäl huvudvärk p.g.a. er nuvarande kontrollpanel, men det är en helt ohållbar situation att vara kund idag. Nyss genererade jag en aukt.kod för att flytta en domän och det tog 5 minuters försök innan jag fick en kod av systemet.

Som Timofey skrev tidigare, finns det någon tidsplan för flytt till ny kontrollpanel? Sker det inte riktigt snart så har man ju inget annat val än att ta allt och dra. Och ska sanningen fram så är den enda anledningen att jag (och säkert många andra) fortfarande är Binero kunder, att er konkurrens är ännu jäkla sämre.
gfors är inte uppkopplad