Visa ett inlägg
Oläst 2010-06-02, 10:58 #6
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2004
Citat:
Ursprungligen postat av danielos Visa inlägg
Eftersom kritiken riktas mot modereringen, och eftersom jag själv inte är moderator kan jag inte argumentera mot mig själv här. Jag ber er inte vara mjuka eller hårda mot just mig och när det gäller egenreklam utan att vara konsekventa. Det går ju inte att säga att man måste ha webbsida i profilen och sedan tillåta det för några och inte tillåta det för andra. När det sedan gäller att moderera ev. egenreklam så är ju detta mer svårt att dra gränserna för när det är ok och inte, men gränsen för när en webbsida finns i profilen eller inte lär ju vara rätt lätt att avgöra.

Visst, det kan vara ok i vissa fall, men ändra reglerna då, sluta köra Kalle Anka tolkningar, ingen vet ju vad som gäller.

Jag blir inte sur om jag får något inlägg raderat som sticker ut för mycket när det gäller egenreklam, men jag är rätt sur för att ni tillåter att folk är anonyma trots att detta strider mot reglerna, annars får ni väl ändra reglerna?
Det som gäller är det som står i reglerna. Sedan är det tämligen enkelt att vara anonym även om man kräver en hemsida i profilen så just det "problemet" påverkas inte nämnvärt av den regeln.