Citat:
Ursprungligen postat av hubbert
Jaha och vem skall visa det för dina föräldrar då?
Din bror lär ju knappast göra det och du kan inte visa dina föräldrar vad du skrivit om din bror på din blogg.
Däremot kan hans kompisar visa för dina föräldrar hur taskig du är mot din bror genom att låta dem se din blogg.
Och det är väl ungefär det du ville undvika.
|
Det är sant. Min bror lär nog inte visa inlägget för mina föräldrar. Inte hans vänner heller. Så långt skulle dem aldrig gå!
Citat:
Ursprungligen postat av Kaugesaar
Kan hålla med om att det känns knäppt till en början, att föräldrar får sådan insyn i ditt liv. Men har väl varit med om ungefär samma för var väldigt aktiv förr på ett pokerforum, det visa sig att min farsa sedan dagligen följde mig på detta forum till en början kändes det väldigt olustigt för mig.
För helt plötsligt slog det mig att mina föräldrar visste allt om mina resultat, vad jag gör på fritiden, mina utekvällar etc etc. Hemma hade jag alltid varit rätt "hemlig" av mig och sa väl inte så mycket eller ja jag undvek väl snarare dom frågorna.
Men denna "blogg" har jag väl att tacka för att det fungerar som det gör idag, morsan accepterar idag att jag spelar poker, farsan gör narr av mig och påstår att han var värre när han var ung och allt annat har blivit så mycket mer transparent och jag trivs med det.
Sedan kanske jag inte skulle hänga ut någon polare som spyr ner sig själv på fyllan, däremot kanske jag skulle nämnt hur trevligt allt annat var den kvällen.
--
Och nej print screen går inte lösa med javascript.
|
Ang. polaren som jag 'hängde ut' - det var mest ett lååångt videoklipp där jag och hela gänget snackade och samtidigt råkade bevittna att en polare till mig gjorde som han gjorde. Ha ha.
Synd att man inte kan 'blockera' någon från att ta ett print screen. Blir nog ett pinsamt inlägg om min bror på bloggen...