Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Jo, jag förstår dig WoxAnYv, men om du är här i egenskap som privat person borde du väl åtminstone ha en privat hemsida, eller webbprojekt eller liknande?
En hängiven webmaster utan egen hemsida eller som inte har ett litet eget projekt tycker jag personligen inte är en riktig webmaster, slå gärna på mig, men detta står jag för.
|
Om man bara ar har for att lasa och ta in synpunkter, men aldrig har programmerat eller nagot sant? Jag har sidor som jag driver inom porrbranschen och eftersom detta amne ar tabu i Sverige sa sager min magekansla att jag skulle bli utfryst ganska snabbt, att jag inte skulle bli tagen pa ett seriost satt eller bli accepterad for att jag (just det) driver en porrsida dar man kan se pa porrfilmer likt redtube punkt com.
Jag har aldrig programmerat eller designat hemsidor och vill precis som WoxAnYv och sakert manga andra vara anonym. Finns en personlig integritet som manga haller pa. Kanske darfor manga lagger bud helt anonymt igenom att skicka PM eller email? Tankt pa det?