Visa ett inlägg
Oläst 2010-05-24, 23:53 #36
studiox studiox är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Aug 2004
studiox studiox är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Aug 2004
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikMH Visa inlägg
1. Koppling till WN? Förstår inte riktigt vad du menar men jag har valt att visa trådar på WN eftersom det ger en intressant bild av webbhotellets historia. Förstår inte riktigt vad du yrar om organisation och samarbetsavtal?
Tack, det var snällt att insinuera att jag yrar, jag är otroligt vinsen, kan knappt stava mitt eget namn..
På vilket sätt visar du trådar från WN? Har WN ett API som jag missat eller screenscrapar du WN?

Citat:
2. Vad är det som inte känns seriöst? Att jag på förväg inte vill ha med gratis webbhotell? Det är i så fall redan besvarat i tråden och inget som vi behöver dalta med. Sen är det stor skillnad på att ha låga priser eller att ge något gratis.
I så fall behövde du inte vara på min argumentation.

Citat:
3. En central databas för webbhotell? Det finns så enormt mycket fler parametrar att ta hänsyn till än om man jämför bredband exempelvis. Så det är inte lika lätt att lösa.
Det har du självklart rätt i, vi har 43 variabler för webbhotell exempelvis. Totalt i vår databas har vi 602 variabler för samtliga områden vi jämför så komplexiteten förstår vi. Det var mest en öppen fråga då det efter att vi lanserade en jämförelse av webbhotell dykt upp ett par nya leverantörer och det hjälper ju inte direkt webbhotellen.
studiox är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat