Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Ett modernt hosting företag ska klara attacker, något som patrikweb är inne på och jag är övertygad om att om patrikweb hade jobbat på Loopia och fått fria händer hade inte Loopia haft dessa problem
Bara för att man inte klarar av ddos:en ska man inte kalla folk för kräk, den människosynen tycker jag inte speciellt mycket om. För att vara supermoderator tycker jag du uttrycker dig lite olämpligt.
|
För att vara en annars intelligent individ så framstår du nu som en som har, för att uttrycka det snällt, lite väl bråttom i din tankeverksamhet...
Om du läser igen så syftade det "folk" som jag kallade för kräk på de som angriper bland andra Loopia. Jag står glatt för att den människosynen passar utmärkt på de som med vett och vilja angriper olika företag med DDoS och annat. Du tycker, om jag tolkar dig rätt, att man inte skall ha rätt att kalla puckona som ligger bakom detta för kräk eftersom det borde vara ett angrepp man skulle klara av. Var det rätt uppfattat? I så fall behåller jag gärna min människosyn så får du behålla din...
Huruvida Patrik hade lyckats hindra detta om han fått fria händer eller inte... Tja. Med fria händer och oändliga resurser kan jag nog fixa det mesta och så även Patrik, men... Ja. Vem vet?
Vad jag vill framhålla är att man kanske skall ha en lite mjukare, ödmjukare, attityd till de företag och deras kunder som utsätts för brott och i stället eftersträva lite samsyn kring hur kräken skall bemötas.