Visa ett inlägg
Oläst 2010-05-19, 10:27 #18
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
tartareandesire tartareandesire är inte uppkopplad
Supermoderator
 
Reg.datum: Jan 2004
Inlägg: 11 585
Citat:
Ursprungligen postat av Kjette Visa inlägg
Supportsystemet är just nu inte kopplat till något system alls, därav fungerar inte inloggningen. Så fort vi har skrotat gamla systemet så kommer vi återinföra det så om man är inloggad via sin kontrollpanel så är man även inloggad på våra supportsidor.

Om du dock tycker det är jobbigt, så PM:a mig några förslag på hur vi kan förbättra kontakten till supporten under tiden, men just nu har vi tekniska hinder som gör att vi inte kan det med tanke på att vi har ett ärendesystem och två kontrollpaneler.
Det kan inte vara särskilt svårt att se vilken kontrollpanel den inloggade personen är kopplad till? Åtminstone bör det inte vara det Det hade om inte annat varit värt att lägga ett par timmar på med tanke på antalet supportmeddelanden under ett halvår... När flytten tar så lång tid så måste man se till att det gamla systemet fungerar åtminstone hyfsat först. De nya "förbättringarna" är ärligt talat det sämsta som hänt Binero, innan dess fungerade allting bra.

Hur kul känns det som gammal kund att höra "vänta ett halvår så fungerar allting bättre än någonsin därefter"?
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments

Senast redigerad av tartareandesire den 2010-05-19 klockan 17:10
tartareandesire är inte uppkopplad