Citat:
Ursprungligen postat av Kjette
Supportsystemet är just nu inte kopplat till något system alls, därav fungerar inte inloggningen. Så fort vi har skrotat gamla systemet så kommer vi återinföra det så om man är inloggad via sin kontrollpanel så är man även inloggad på våra supportsidor.
Om du dock tycker det är jobbigt, så PM:a mig några förslag på hur vi kan förbättra kontakten till supporten under tiden, men just nu har vi tekniska hinder som gör att vi inte kan det med tanke på att vi har ett ärendesystem och två kontrollpaneler.
|
Det kan inte vara särskilt svårt att se vilken kontrollpanel den inloggade personen är kopplad till? Åtminstone bör det inte vara det

Det hade om inte annat varit värt att lägga ett par timmar på med tanke på antalet supportmeddelanden under ett halvår... När flytten tar så lång tid så måste man se till att det gamla systemet fungerar åtminstone hyfsat först. De nya "förbättringarna" är ärligt talat det sämsta som hänt Binero, innan dess fungerade allting bra.
Hur kul känns det som gammal kund att höra "vänta ett halvår så fungerar allting bättre än någonsin därefter"?