Hej Lyx, gfors, Fredrik,
Till att börja med så blir vi riktigt ledsna att höra klagomålen, för om vår tjänst på sistone inte varit felfri så är det bara för att vi jobbar på att genom nya system göra den mycket bättre för alla kunder. Vi beklagar om ni temporärt drabbats av detta. Om ni mailar
[email protected] om exakt vad ni vill ha ändrat så ska vi titta på det.
- Kritik mot kontrollpanelen: bättre i 2.0, vi tar villigt emot alla förslag
- Längre svarstider i supporten: beklagar tillfälliga toppar, vi har två nya supporttekniker som börjar på heltid idag och fler på väg in inom kort - samtidigt lanserar vi en ny organisation i supporten.
- Gamla vs nya kunder: stämmer inte alls. Vi har sedan lanseringen av 2.0 8 mars inte gjort ett enda rabatterbjudande mot nykund, all energi läggs på att så fort som möjligt finslipa vårt nya system så att alla kunder kan få ta del av det. Och nej det kommer inte att ta ett år, vi lanserade 2.0 8 mars och vi räknar med till hösten tot 4-6 mån.
- Ang. gfors: ledsen att du upplever det så, du får mer än gärna maila in och tala om vad du vill ha ändrat.
Vänliga hälsningar,
Erik,
Binero