Citat:
Ursprungligen postat av Pekz0r
Är det meningen att topplistan ska lista alla webbhotell, men rangordnade?
Det står att ni har 21 hotell inlagda men topplistan visar bara 20.
Sedan sakar jag någon funktion för att söka efter ett specifikt webbhotell. Antingen att man kan fritextsökning eller leta upp det i en lista med hotellen i bokstavsordning. Man vill ju kunna hitta och kolla upp recensioner m.m. på ett specifikt webbhotell.
|
Ja den listar alla webbhotell med inlagda webbhotellspaket. Tyvärr har jag jag lagt in ett webbhotell men saknar för mycket information om deras paket för att kunna lägga till det.
Ja, jag kommer nog lägga till en Google-sökruta på webbplatsen.
Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Hmm, varför redigeras den texten öht? Som jag ser det så blir den texten något som Alla Webbhotell står för till skillnad mot om den är helt oredigerad så är det det aktuella webbhotellet som står för innehållet i texten. Vill man vara riktigt petig så skulle man kunna kalla det för minirecension.
|
Det är en text som jag inte vill att webbhotellen ska ha kontroll över. Jag vill att texten ska vara kort och ta upp nyttig fakta om företaget och dess historia. Jag vill inte riskera att webbhotellen själv ordbajsar reklam i texten så det låter som en propaganda-text för att köpa deas webbhotell
Citat:
Ursprungligen postat av danielos
Det verkar som ditt system har en bugg, jag gjorde en recension på Surftown och den gav totalt 60% och ändå har Surftown 100% och företagsfliken är tom.
|
Det är för att de måste godkännas manuellt av mig och tur är det.
Du betygsätter Surftown för att du hade en hemsida där 2005 och blev utslängd och det känns inte riktigt aktuellt längre. Dessutom är recensionen inskickad som representant för ditt företag, som inte grundades förrän 2007.
Edit: Jag uppskattar feedback och ni får gärna fortsätta ge det men låt det vara konstruktivt. Jag är dock mer än nöjd för tillfället och har tillräckligt på "att-göra-listan" för ett bra tag fram över.