Visa ett inlägg
Oläst 2010-05-13, 23:26 #4
Danieloss avatar
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Oct 2005
Danielos Danielos är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Danieloss avatar

Reg.datum: Oct 2005
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikMH Visa inlägg
AllaWebbhotell.com är ingen färdig tjänst, vilket nämns i första inlägget. Jag har däremot glömt att nämna att tillsammans med möjlighet att lägga till och redigera webbhotell även kunna kommentera recensioner. Men jag har inte kommit så långt ännu...
Helt sant, men jag vänder mig emot din uppenbarliga partiskhet som du har så här långt, jag inser att du säkert inte tänker på det själv men vill med följande rader upplysa dig om det.

Om eHoster skrev du bla. : Det är ett webbhotell som jobbar på att hålla en hög kvalitet men samtidigt till ett väldigt lågt pris. - (helt subjektiv bedömning)
Om Manufrog Webbhotell: syfte att erbjuda en stabil och driftsäkert webbhotell - (helt subjektiv bedömning)

Jag förslog denna presentation för EgenSajt:

EgenSajt.se är en utveckling utifrån tjänsten EgetForum.se som startades 2005,
även om EgenSajt.se idag är en tjänst och ett webbhotell helt skilt från EgetForum.se
Företaget bakom heter Web 2.0 AB och registrerades 2007 och vår serverhall finns i Linköping.

Vi har sedan länge arbetat hårt på skapa bästa möjliga tekniska plattform samtidigt som vi erbjuder marknadens bästa priser.
Målgrupper är privatpersoner och små- och medelstora företag, eftersom vi både erbjuder attraktiva priser samt
konton med hög kvalitet och prestanda.

och det blev:

Webbhotellet Egensajt drivs av företaget Web 2.0 AB som grundades 2007.
Webbhotellet erbjuder tre olika webbhotellspaket där det ena är gratis och de andra två är betalpaket. Servrarna är placerade i ett datacenter i Linköping.

Dvs du kapade bl. a. följande text för mig:

Vi har sedan länge arbetat hårt på skapa bästa möjliga tekniska plattform samtidigt som vi erbjuder marknadens bästa priser.

Och detta trots att EgenSajt verkligen har en av världens mest annorlunda och extrema klustrade lösning, och ovanpå den mest extrema prissättningen.

Är jag generellt hård, nej, de man älskar agar man, och jag gillar verkligen din tjänst.

Senast redigerad av Danielos den 2010-05-13 klockan 23:50
Danielos är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat