Citat:
Ursprungligen postat av FredrikMH
- Om du inte erbjuder någon support, hur kan han då vara nöjd med supporten?
|
Bra fråga, men han tänker säkert inte på support via supportsystemet, telefon, ticket eller email som man har rätt till när man köper till paket, utan han tänker på det allmänna supportforumet vi har där man inte har rätt till support, men där vi för det mesta försöker hjälpa till.
Citat:
Ursprungligen postat av FredrikMH
- Ditt webbhotell har ett gratiskonto, du uppmanar dem att skriva recension, och sen är det mitt problem om de är missnöjda med din produkt?
|
Nej, men så är det ju inte, självklart ska man skriva en riktig och sann recension, det är inte detta jag vänder mig emot, och min uppmaning är ju att skriva en recension de som har normalkonton och proffskonton, inte de som kanske har gratiskonto
Han klickade fel på upptid och support, vilket ser illa ut. Han ville ge supporten dåligt betyg, en etta, men han är ju i såfall missnöjd med en produkt han inte har eller har köpt? Det känns ju helt kalle anka anser jag, man ska ju bedöma den tjänst man har, inte tjänster man inte har eller som inte ingår. Eftersom denna person har gett betyg på ett gratiskonton, som ju inte är med i din jämförelsetjänst, så blir ju detta galet. Och av den anledningen borde du ta bort recensionen, eller hur? Det måste ju vara de som har mina normalpaket och proffspaket som rimligen ger recension, eller hur?
Så det rimligaste måste vara att du tar med mitt gratispaket eller raderar den som recenserar gratispaket. Men som jag har sagt innan, jag skulle helst se att du inte raderar recensioner utan att du tar med gratispaketet för att det ska bli rimligt. Eftersom minga gratiskunder är aktiva kommer ju mitt gratispaket säkerligen snedvrida hela tanken du har med att erbjuda en objektiv och riktig jämförelsetjänst där kunderna påverkar mycket. 95% kommer bedömma ett paket hos dig som inte ens finns med på din sida. Jag hoppas du ser problematiken.
Jag har en liten fråga dock, om något webbhotell av någon anledning inte vill vara med på din lista, tar du bort det hotellet då?
Visst ligger jag på som en igel, och du tänker säkert: Inte den där danielos igen! Men jag vill ändå påpeka att din tjänst är den enklaste, snyggaste och mest attraktivaste jämförelsetjänsten och jag tycker det ska bli mycket intressant och se tjänsten utvecklas, min förhoppning är att du tar något från min kritik och förbättrar åtminstone något