Visa ett inlägg
Oläst 2010-05-13, 18:07 #2
FredrikMHs avatar
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Apr 2004
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
FredrikMHs avatar

Reg.datum: Apr 2004
AllaWebbhotell.com är ingen färdig tjänst, vilket nämns i första inlägget. Jag har däremot glömt att nämna att tillsammans med möjlighet att lägga till och redigera webbhotell även kunna kommentera recensioner. Men jag har inte kommit så långt ännu...

- Om du inte erbjuder någon support, hur kan han då vara nöjd med supporten?
- Om ditt webbhotell har 33% missnöjda kunder, ska ditt webbhotell då listas bättre än de med mindre missnöjda kunder? Eller du kanske vill vara klistrad överst med ett påhittat omdömme?
- Ditt webbhotell har ett gratiskonto, du uppmanar dem att skriva recension, och sen är det mitt problem om de är missnöjda med din produkt?

Mitt betygsystem betygsätter webbhotell, inte paketen i sig. Sen att jag inte vill ha paket som är gratis inlagt är en annan femma.

Jag tror inte han klickade fel, jag tror han förväxlade Kundsupport och Tillgänglighet. Men ja, det borde kanske finnas möjlighet att ändra, eller skicka in en ny som skriver över den gamla. Men som sagt, detta är ingen färdig tjänst och heller inget som blir klart imorgon eller nästa vecka.
FredrikMH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat