 |
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Oct 2005
Inlägg: 3 102
|
Nu är jag med på listan och ser redan direkt grava fel och något som gör att listan blir både obalanserad och rättvis och definitivt inte objektiv, för det måste väl ändå vara ditt mål?
Det är en användare som har givit dålig feedback på vår tjänst, det är en kund vi har haft stora problem med och alla hans inlägg i vårt supportforum måste godkännas innan de kommer upp. I gratis kontona inte ingår support, ändå klagar han på support !?
Vi måste ju ges möjlighet liksom på ebay, freelancer att kunna svara på dålig feedback, för detta ingår väl ju i web 2.0 applikationer!?
Om än med mkt begränsade teckenmängder med någonting åtminstone som. "Support ingår inte, samt upptid har nästan varit 100% enligt pingdom"
Det är inte det enda problemet, han klickade fel när han vill ge 1 på support och klickade istället på 1 när det gäller vår enormt höga uppetid, han kan ju nu inte ändra sitt felaktigt lagda betyg.
Ett tredje problem är att trots 2 andra mycket goda omdömen kommer vi dåligt till i listan, känns ju inte speciellt seriöst.
Senast redigerad av Danielos den 2010-05-13 klockan 14:38
|