Visa ett inlägg
Oläst 2010-05-12, 20:02 #96
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2005
Citat:
Ursprungligen postat av trådlöst Visa inlägg
Well...det gick la sådär, trots allt är det första gången.
Men det började med att jag försov mig (stängde av alarmet på mobilen) så jag missade tåget, fick ta den efter ist, och det tar ca 20 min att komma in till centralen, därefter på tåget ringde han 1-2 ggr och fråga vart jag var, sen fick jag gå en bit ca 10 min och då visste jag inte vilken gata det var, det var drottninggatan 36 men jag tolka det som 33, så jag leta efter 33 och hittade inte det, så jag fick ringa han och han ringde mig några gånger innan han kom ut och så stod jag mitt i stan, för att sedan gå in på deras kontor.

När jag är där så sa han att jag får vara med i 11:00 gruppen, jag hade sj tid kl 10:00 och då sa hans kollega: Se här ja, bättre sent än aldrig, så jag fick slå mig ned vid sofforna, sen efter ca 20 min kom det 2 pers, sen några min efter det kom det 1 till, så vi var 4 på intervjun.
De var mellan 18-22 år, hade jobbat innan.

Jobbet är marknadsföring face 2 face, t.ex sälja en produkt irl (tack, nu vet jag även deras idé) och jag kan tjäna storkvan.

Lönen är bara provision, 20% av den prdoukten vi säljer.
Får reda på om jag blivit anställd lr inte, inom 1 vecka.

Verkar lite skummt detta men :P
Vad du än gör, kom alltid i tid till en anställningsintervju!!!

Helst ska man ca komma ca 15 minuter före, men aldrig efter utsatt tid, annars går ofta jobbet till någon annan.

Blir man sen av en giltig orsak, dvs man hamnar mitt i ett bankrån och blir fördröjd så ska man alltid ringa upp intervjuaren och berätta att man fastnat och befarar att man inte hinner fram i tid, men låt aldrig intervjuaren själv behöva söka dig ....
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat