Citat:
Ursprungligen postat av tomtelina
Mitt tips är att undvika Surftown så länge som det någonsin går. Usel upptid, usel support och dessutom har de en minst sagt otrevlig vidrig liten typ som attackerar kunderna via twitter!
Utöver det kan man knappt installera någonting tack vare att de använder safemode on, och så gick de själva och uppgraderade sig till en Drupal-sida som inte är möjlig med safemode on och hånade därmed sina kunder offentligt.
|
Då jag står för 99% av vår aktivitet på Twitter, så kände jag mig lite träffad... Jag har blivit kallad för många saker, men otrevlig och vidrig blir jag sällan (om någonsin) kallad för. Får jag fråga vad saken gällde, och vad jag (eller någon annan här på Surftown) rent konkret sa till dig?
Och angående att vi valde att gå över till Drupal, hade absolut ingenting med safe mode att göra. Utan det var den plattform som bäst kunde tillgodose de behov som våra kunder förväntade sig av vår hemsida. Vi kan tyvärr inte förbättra allt på samma gång, och vår hemsida var en av de saker som var i mest akut behov att åtgärda, för att vi skulle kunna utöka dess funktionalitet efter de framtida behov som kommer att uppstå baserat på resten av våra planer gällande kommande förbättringar utav Surftown. (Puh, vad lång mening det blev...)
Jag beklagar att vi ännu inte slagit ifrån safe mode, men det står faktiskt på agendan även om det tyvärr blivit uppskjutet flera gånger. Nu senast var det på grund av vi behöver genomföra en
större uppgradering utav vår provisioneringsplattform (H-Sphere).